Mangler 13.000 point

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Christian Larsen, 28/1/21.

  1. Christian Larsen

    Christian Larsen Amatør

    Beskeder:
    168
    "Synes godt om" modtaget:
    362
    Point:
    63
    Hej,

    Jeg står og mangler 13.000 point for at kunne bestille en bonusrejse til familien. En del af mine point udløber i denne januar måned og SAS vil ikke forlænge gyldigheden til trods for at de tidligere har lovet det i telefonen.

    Der er i øjeblikket lukket for køb af point eller optjening af point via shoppen, så hvad fanden gør en klog :confused:

    Er der en venlig sjæl som har en account eller kender en som har en account de vil lade indgå i min point sharing - det tænker jeg er den eneste vej?

    Ellers er det vel at købe de 3 billetter, som jeg har point til nu og så vente på man kan købe resten. Mine tidligere erfaringer siger bare at de lukker for bonusbilletterne på den pågældende afgang hvis jeg napper 3 af dem.

    Kom gerne med råd :)
     
    Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    Send mig en PM (jeg kan desværre ikke skrive til dig).

    Ved point sharing: Husk at man tager de ældste point først. Hvis du laver pointsharing med en diamant, så kan du risikere, at diamantens point er optjent før dine - og du dermed ikke får brugt dine point. Så bliver de alligevel for gamle og forældes.
     
    Beaglen og jespersm "Synes godt om" dette.
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    Grunden til jeg bad dig kontakte mig var, at der er mange individuelle ting, der skal tages hensyn til. Det syntes jeg bedre, jeg kunne spørge ind til over telefonen eller i private beskeder. Og så kunne du få lov til at præsentere en løsning her på siden, når alt faldt på plads.

    Men spørgsmålene er for eksempel:
    • Hvor mange point skal du bruge på din rejse?
    • Alder på deltagerne?
    • Kunne en købt billet være et alternativ?
    • Hvor mange point udløber i januar?
     
    klausbm, Beaglen, Nielspg og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Såfremt det er GO billetter vil jeg blot købe 3 bonusbilletter og så en for kolde kontanter. Det andet kan let gå hen at blive meget bøvlet. Ærgerligt - men bedre end ingenting. Husk at hvis det er børn/unge så har SAS ofte nogle meget rimelige priser. Har selv lige brugt point/kr kombinationen på en lang tur - og satser på at opgradere ungerne før afgang. Ung billetter er ofte en rigtig god deal.
     
    Senest redigeret: 28/1/21
    Beaglen, Nielspg og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side