Marina Mandarin Singapore

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af E02zar, 30/5/17.

  1. E02zar

    E02zar VIP medlem

    Beskeder:
    263
    "Synes godt om" modtaget:
    560
    Point:
    93
    Hej

    Jeg skal til Singapore i september og har booket 1 nat på Marina Bay Sands. Herefter skal jeg finde et andet hotel.

    Jeg har kigget på Marina Mandarin som ligger tæt på. Er der nogen der har erfaringer med dette hotel? Det står som 5 stjernet, men det ser lidt "træt" ud på tripadvisor.

    Hvis der er andre anbefalinger må I endelig sige til. Jeg er lidt i tvivl om jeg skal bo ved Orchard road eller Marinaen.

    God dag
     
    Henry og Nielspg "Synes godt om" dette.
  2. Nielspg

    Nielspg VIP medlem

    Beskeder:
    184
    "Synes godt om" modtaget:
    530
    Point:
    93
    Hej E02zar

    Marina Mandarin har jeg ikke boet på, men det ligger nummer 50 på Tripadvisor, så på trods af fem stjerner er der tydeligvis forbedringsmuligheder ... ;)

    Et hotel jeg varmt kan anbefale er Ritz Carlton, som ligger ved Marinaen.

    Hvis du kan få et Club room med udsigt over Marinaen, kan man næppe bo meget bedre - det skulle da lige være på Raffles, som jeg desværre kun har prøvet at spise brunch på, men sikke et smukt og stemningsfuldt hotel :)

    Rigtig god tur! :p
     
    Senest redigeret: 30/5/17
    E02zar og Henry "Synes godt om" dette.
  3. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Raffles er MEGET anbefalelsesværdigt at bo på! Som @Nielspg skriver, rigtig god stemning, overordentlig god service og et smukt sted :) Alle pengene værd og lidt tid.
     
    Kenneth K, Nielspg, E02zar og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. Mart1n

    Mart1n Medlem

    Beskeder:
    15
    "Synes godt om" modtaget:
    34
    Point:
    13
    Hele Raffles Hotel skal snart renoveres og lukker i en periode så det vil jeg fraråde pt. Butikkerne i arkaden er lukkede. Long Bar genåbner midt 2018 ifølge planen.

    Jeg vil klart anbefale Mandarin Oriental, The Fullerton eller evt Fullerton Bay som er lidt dyrere. Der er mest stemning rundt om havnen, men hvis du vil bo inde i byen kunne Shangri La være en mulighed - der er dog nogle værelser der er istandsatte og nogle som ikke er det.
     
    Kenneth K, Nielspg, E02zar og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. E02zar

    E02zar VIP medlem

    Beskeder:
    263
    "Synes godt om" modtaget:
    560
    Point:
    93
    Tusind tak for alle jeres svar. Jeg havde regnet lidt med ca 1500 kr pr nat, så Oriental og Fullerton Bay er lige lidt for dyre.

    Jeg havde også kigget på Four Seasons på Orchard, men er igen lidt i tvivl om det er for "gammelt"

    Men jeg sætter stor pris på jeres input, og hvis der er andre hotel-anbefalinger må I endelig komme med dem :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Sidst vi var forbid boede vi på Swissotel The Stamford. Super hotel, og rigtig god udsigt hvis du får et af de højere beliggende værelser. Central beliggenhed. Og absolut rimeligt i pris.
     
    Nielspg og Henry "Synes godt om" dette.
  7. Nielspg

    Nielspg VIP medlem

    Beskeder:
    184
    "Synes godt om" modtaget:
    530
    Point:
    93
    Enig - der har vi også boet for nogle år siden, og det var en rigtig god oplevelse :)

    Vi kom til at bo på et værelse på nogle-og-30 etage, hvilket gav en god udsigt, men også var decideret angstprovokerende hvis man begav sig ud på den tilhørende balkon - pyh ha! :eek:
     
    Senest redigeret: 31/5/17
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Mine tøser synes det var det fedeste - moderen var knap så begejstret ;)
     
    Nielspg og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side