Ny, meget kort, flyrute fra AirBerlin/Niki: Wien-Bratislava

Poster i 'PRESSEMEDDELELSER' oprettet af jakobv84, 5/12/14.

  1. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ja jeg så nyheden i dag og... det giver ikke meget mening i min verden. Det tager 45min i bil fra Wien lufthavn til Bratislava centrum (ikke en rute med kø) og Bratislava lufthavn til centrum er 15min. Så selv om flyveturen tager 20min er der intet sparet. Jeg har boet 18 mdr i Bratislava og jeg forstår det virkeligt ikke...

    Nå men hvis billetterne bliver herrebillige og de øger frekvensen kan man måske lave noget OW MR en dag...
    --
    NIKI Adds Vienna – Bratislava Route from April 2015

    NIKI from 01APR15 is adding Vienna – Bratislava operation, which sees up to 6 weekly flights. The carrier plans to operate this route with Embraer E190 aircraft.
     
    Clipper "Synes godt om" dette.
  2. Clipper

    Clipper Aktivt medlem

    Beskeder:
    137
    "Synes godt om" modtaget:
    132
    Point:
    43
    Ja, jeg så det godt og var lige så forbavset... Jeg tog toget fra Wien og det tog en time så det må ha noget med connections eller firma aftale at gøre siden de tager springet.
     
  3. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Og det er ovenikøbet fra Wien centrum. Lufthavnen ligger uden for byen i retning mod Bratislava... Jeg kan ikke komme i tanke om hvem der dog ville gide at tage et fly når det er langsommere end bil og man ikke må have væske med!
     
    Clipper "Synes godt om" dette.

Del denne side