Opgradering med point og kontanter

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Anna, 2/4/16.

  1. Anna

    Anna Nyt medlem

    Beskeder:
    2
    "Synes godt om" modtaget:
    2
    Point:
    3
    Jeg flyver til Chicago fredag d. 29. april (SK 0943). Jeg har billet på SAS Go og vil gerne opgradere til business.

    Kan man gøre brug af både point og kontanter til opgradering eller er det enten eller? Mere fordi jeg ikke har point nok til at opgradere fra Go til Business.

    Et andet spørgsmål, kan man ud fra fra flytypen være sikker på at komme med et af deres nye fly, i dette tilfæde Airbus A330-300.

    Synes jeg kan læse mig til at disse fly er udskiftet til de nye, men vil gerne have det bekræftet, hvis nogle herinde ved det.

    På forhånd tak
    Anna
     
    Beaglen "Synes godt om" dette.
  2. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Hej Anna,

    Velkommen på InsideFlyer...

    Du kan opgradere for point i gaten, men med kontanter hos OptionTown på forhånd. Begge dele kun hvis SAS synes de har plads. Jeg ville dog lige afvente at bestille OptionTown, da der sker ændringer i opgraderingsmulighederne fra 25. april.

    Såvidt vi ved, så vil det efter 25. april blive muligt at byde på en opgradering:
    https://insideflyer.dk/byd-paa-opgradering-sas/

    Vi har også set nogle få tilsendt et tilbud om at opgradere for kontanter på forhånd, men det er ikke alle som får det. Det er dog værd at spørge om muligheden i gaten.

    Så bedste råd lige nu - hvis du ikke har point nok til at opgradere er at afvente og se hvad SAS præcist tilbyder efter 25. april. Følg med her på InsideFlyer - vi skriver naturligvis om detaljerne så snart vi ved mere - og vi regner med at få besked fra SAS i god tid inden 25. april
     
    Beaglen, Ulrik og clager "Synes godt om dette"
  3. Anna

    Anna Nyt medlem

    Beskeder:
    2
    "Synes godt om" modtaget:
    2
    Point:
    3
    Hej Flemming.
    Tak for svar
    Jeg har godt hørt at der sker nogle ændringer ifbm. opgradering, så jeg følger dit råd og afventer efter 25. april.
     
    Beaglen "Synes godt om" dette.

Del denne side