Optjening af points i USA

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Jørgen, 13/12/13.

  1. Jørgen

    Jørgen Aktivt medlem

    Beskeder:
    92
    "Synes godt om" modtaget:
    176
    Point:
    33
    Hvordan ser experterne på de bedste muligheder for, her hjemme fra sofaen at samle points fra "Over There". Hvilke flyselskaber skal man vælge, og hjælper det med en adresse i usa når man skal høste points?
    Jeg har meldt mig på en "Travel Hacking" gruppe, men jeg synes det er lidt svært her hjemme fra.
    På forhånd tak.
    Jørgen
     
  2. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Det er meget forskelligt, men som udgangspunkt så er det vel hos kreditkortselskaberne man kan få de rigtig gode bonusser i USA - og det kræver amerikansk adresse og credit score.

    Jeg har ikke selv den store erfaring i det, da jeg forsøger at samle mine point hos hjemlige programmer, hvor jeg også kan samle mit kreditkortforbrug og få point og 2for1 vouchers samt få status m.v.

    Som udgangspunkt er der jo nok mest at hente når man rent faktisk rejser, men følger man med i de forskellige programmer (og her på Bonusfeber.dk) så er der i USA oftest langt flere kampagner, der giver en masse bonus end vi ser her i Europa. F.eks. havde Club Carlson sidste år en kampagne med 3x point i en periode. Den fik jeg selv ret god udbytte af. Desuden fik alle der var med på MD80-turen i september en ekstra kampagne tilbudt med 50.000 ekstra point efter 3 stays i november. Men igen - det kræver at man rejser - dog ikke nødvendigvis i USA.

    Men måske andre har bedre erfaring med dette og kan byde ind?
     
  3. AndersB

    AndersB Medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    18
    Point:
    13
    Et triks om man har BA-kort er å fly AA i First for å tjene Tierpoints (som kun gir status). Noen AA-flighter er veldig rimelige i First, eks. Miami-New York for USD 280. I tillegg kan man legge inn en transfer i f.eks. Tampa til samme pris. Da tjener man 120 Tierpints (en Business London-New York gir 140 TierPoints). Jeg fant en gangen en tre-leg Boston-Chicago for samme pris, det ville gitt 180Tierpoints. De billige billettene er "Economy instant upgrade". Merk at man må fly i First-kabin og det må være på AA-nummer.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.

Del denne side