Så kom SAS med dato på den første flyvning og rute med deres kommende Airbus A350. Det bliver den 28. januar 2020 og den går til Chicago. Læs mere her: https://insideflyer.dk/sas-annoncerer-foerste-a350-flyvninger-og-detaljer/ Skriv gerne jeres kommentarer til kabine, sæder, ruter, og om det er lykkedes jer at booke billetter til de første afgange med flyet. Lad os holde snakken kørende omkring denne kommende lancering - der er trods alt "kun" et halvt års tid til
Første dag er den 28. januar 2020 (og ikke den 29. som angivet ovenfor). Det fremgår også nu af SAS' bookingsystem.
Som @PeterA skriver er der mange muligheder for 2 awardsæder i Business. Jeg har booket hen over weekenden fra den 31. januar og hjem den 2. februar. Så gode muligheder for at prøve det af i Business Class for 60.000 EuroBonus point med Premium.
Har også lige taget sviptur på bonus - ud fredag og hjem lørdag på C (60k). Formoder at seating er som på nuværende konfiguration med de ligesæder tæt på vinduet... Lige nok tid til at at handle i fashion outlets!
Er det lykkes nogen at finde nogle af træningsturene inden for Scandinavian, eller er de ikke lagt ind endnu? Jeg har kigget på et par dage på CPH-OSL og CPH-ARN men intet på de ruter
Tror jeg kommer til at afbestille igen. Chicago i januar er lige lovlig kølig. 1-2-1, ligger jo fast for business, men bliver det den samme stol? Synes jeg hørte Lars Sandahl sige engang på et IF-event i lufthavnen, at der var noget stort i vente. Det er vel ikke bare samme sæde.
"Chicago, Beijing, New York, Tokyo, Shanghai, Hongkong og San Francisco" Hvad skete der med Washington?. Og egentlig også Boston?
Det var lidt "tøsedrengsagtigt" ;-) ;-) ;-) Men ja det er køligt i den by om vinteren og det kan være ganske slemt med vintervejret også. Så overvejer selv at flyve videre derfra - men god tid til at planlægge dette
Hmm... umm... bum bum... Jeg deler jeres nysgerrighed og ny "hardware" er altid spændende Men jeg er noget ærgerlig over Plus med to midtersæder fremover Det bliver også interessant at se de "gode" sæder på Go. Konfigurationen ser anderledes ud end hos Lufthansa, der har fjernet to sæder, på forreste række af Economy, nærmest midtergangen. SAS har i stedet fjernet to midtersæder på deres forreste række? "Toilet-sæderne" (række 40 ved nødudgangen) er delvist bibeholdt (en hel række 40 mangler i højre side og 40A mangler). Hos LH hedder denne række 27 (ved dør 3L+R) og både sæde A+K mangler. Jeg fik plads ved 28A med LH (mellem MUC og IAD, som erstatning for strejkeramte SK925). Der var da god benplads og der er man skærmet lidt af fra toilet-køen, men der var ikke meget albuerum
Det er forsat den udmelding vi har at det i december og januar vil blive bruge på ruterne mellem CPH, OSL og ARN. Så de må snart begynde at dukke op - hvem finder dem først?
Kunne du holde "din" benplads som dit område, eller hvorledes reagerer psgr´en på seat ved siden af ?
Husker dengang jeg en tidlig morgen i 2002 fløj til ARN på række 2 i en splinterny A330. Desværre kunne de ikke tilbyde biz-service, men så kunne jeg da få det sidste af min nattesøvn inden landingen.