Hej venner...
Her er en unik mulighed for at få OneWorld Sapphire (som bl.a. giver loungeadgang inkl. gæst, sædevalg etc.)
Jeg har nogle AirBerlin, AA og BA flyvninger i den kommende tid og ingen status i OneWorld og tænkte at jeg ville prøve at se om nogen af dem gav status match. Officielt gør de ikke, men man kan jo kun få nej - så afsted med en mail.
Så jeg sendte igår en mail til Top Bonus hos Air Berlin og spurgte pænt om der var en mulighed for det samt vedlagte et foto af mit EBG-kort og allerede fik jeg svar fra dem. Jeg lagde vægt på at mit rejsemønster havde ændret sig og det derfor var oplagt for mig at bruge OneWorld og AB i fremtiden
Allerede idag fik jeg svar og det var positivt
Jeg ville blive matchet de næste 12 mdr. til Top Bonus Gold, som er OneWorld Sapphire. I de 12 mdr. skal jeg så rekvalificere mig på normal vis for at beholde det.
En ganske god mulighed for at få status i OneWorld i et år....
Blot et heads up, hvis nogen skulle være interesset.
Husk dog på at status match normalt er noget man kun får en gang. Så har du ikke behov for det, så kan det være en god idé at vente med at ansøge til en anden god gang. Men har du OneWorld flyvninger i planen, så er det absolut en god mulighed.
Sendte mail til: [email protected]
Senest redigeret: 8/10/14
Christian Løn, jefi99 og jakobv84 "Synes godt om dette"