Status Match til OneWorld (AirBerlin)

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Flemming Poulsen, 8/10/14.

  1. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Hej venner...

    Her er en unik mulighed for at få OneWorld Sapphire (som bl.a. giver loungeadgang inkl. gæst, sædevalg etc.)

    Jeg har nogle AirBerlin, AA og BA flyvninger i den kommende tid og ingen status i OneWorld og tænkte at jeg ville prøve at se om nogen af dem gav status match. Officielt gør de ikke, men man kan jo kun få nej - så afsted med en mail.

    Så jeg sendte igår en mail til Top Bonus hos Air Berlin og spurgte pænt om der var en mulighed for det samt vedlagte et foto af mit EBG-kort og allerede fik jeg svar fra dem. Jeg lagde vægt på at mit rejsemønster havde ændret sig og det derfor var oplagt for mig at bruge OneWorld og AB i fremtiden :cool:

    Allerede idag fik jeg svar og det var positivt :)

    Jeg ville blive matchet de næste 12 mdr. til Top Bonus Gold, som er OneWorld Sapphire. I de 12 mdr. skal jeg så rekvalificere mig på normal vis for at beholde det.

    En ganske god mulighed for at få status i OneWorld i et år....

    Blot et heads up, hvis nogen skulle være interesset.

    Husk dog på at status match normalt er noget man kun får en gang. Så har du ikke behov for det, så kan det være en god idé at vente med at ansøge til en anden god gang. Men har du OneWorld flyvninger i planen, så er det absolut en god mulighed.

    Sendte mail til: [email protected]
     
    Senest redigeret: 8/10/14
    Christian Løn, jefi99 og jakobv84 "Synes godt om dette"
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Tak for tippet! Ser også på www.statusmatcher.com ud til at folk har god success med at matche EB og (desværre for mig) ringere success med at matche A3. Personligt har jeg primært kreditteret til AA og BA, men har overvejet om det kan svare sig at skifte til AB istedet for at forsøge at nå OW status.
     
    Christian Løn og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  3. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Tror også jeg fortsætter med at kreditere til BA da jeg også har et BA Visa kort som giver point. Men et år med status er fint ;)
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  4. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    Tak for tippet.

    Jeg blev challenged for et par månede siden da jeg forsøgte at få statusmatch med Eurobonus Diamond, men forsøgte igen efter din post Flemming. Jeg har netop fået en mail om at de har matchet mig de næste 12 måneder. Passer perfekt til min MIami tur med BA i november:)
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  5. Clipper

    Clipper Aktivt medlem

    Beskeder:
    137
    "Synes godt om" modtaget:
    132
    Point:
    43
    Jeg har også lige fået en hilsen fra Air Berlin, at de vil matche mit Gold status de næste 12 mdr så perfekt til min BA tur til LAX i februar :)

    Endnu engang et super tip jeg ku bruge :):)
     
  6. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Og sådan ser velkomstpakken ud.

    Medlemskort og to bag tags....

    ABgold.jpg
     
    jefi99, Kristian, Nicki Lolk Sørensen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. Clipper

    Clipper Aktivt medlem

    Beskeder:
    137
    "Synes godt om" modtaget:
    132
    Point:
    43
    Har fået den samme pakke så nu håber jeg bare ikke at AB når at krakke inden jeg får glæde af det ;-)
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  8. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Jeg skal med dem på fredag - håber da jeg når at bruge kortet ;)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  9. Ekeren

    Ekeren VIP medlem

    Beskeder:
    400
    "Synes godt om" modtaget:
    838
    Point:
    93
    Hej Jakob. Jeg har statusmatchet mig via A3 gold til TK Miles&Smiles elite. Herefter matchede jeg mig videre til AB topbonus gold (fra TK) som gik igennem idag, så det kunne måske også være en løsning for dig? ;) Jeg syntes i hvert fald selv at det var skiiide smart :D. Lad mig endelig høre hvis du forsøger!

    Nu skal jeg bare finde ud af om jeg skal satse på A3 eller TK.....?
     
    Henrik Olsen, Flemming Poulsen og Kristian "Synes godt om dette"
  10. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg har besluttet at satse på BA så tror jeg bare optjener status på den hårde måde der og så undgår cirkusset. Ser ikke ud til man kan blive matchet til BA særligt let. Og så satser jeg på at opretholde A3 Gold hos *A via 12.000 points og en weekendtur til Grækenland og ellers primært flyve OW med BA.
     
    jefi99 og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  11. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Så kan det være du skal med på et Tier Point Run i det nye år?
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  12. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    spændende @Henrik Olsen - tier run, kunne være en ny hobby også her.. - nogle ideer?
     
  13. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    en tur med et mix af London Gatwick, Amsterdam og Jersey med overnatninger. Turen er i C. Det vil give omkring 200 Tier Points. Prisen er omkring £300-350,-
     
    Christian Løn og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  14. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Ellers en tur i C til USA når de har deres £1000,- tilbud igen, hvor vi laver en tur der starter med CPH-HEL-LHR og så videre. Det giver en god bunke Tier Points.

    Jeg er ved at lære at blive super ninja i British Airways, så jeg kan få mit Guldkort næste år. I år bliver det nok kun til Sølv.... det er målet da det giver lounge adgang etc.... Besøgte dem i fredags i T5 og den business lounge er ganske fin - og topper SAS med flere længder.
     
    Schwert og jefi99 "Synes godt om" dette.
  15. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Desværre nok ikke for mit vedkommende. Tror min frue synes jeg rejser nok som det er.
     
  16. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Superninja ligefrem?
    Begynd her: http://www.britishairways.com/en-gb...t/skyflyers-kids-zone?post_type=movie&p=25650
     
    Christian Løn, Henrik Olsen, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
  18. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    har også lige fået et match til airberlin - til sølv fra EBS - og har så 12 mdr til at rekvalificere. De skal have foto af andet kort som bevis. Det tog et par dage.
     
    Henrik Olsen og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  19. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Mail fra topbonus:
    Following a successful Status Match, as a topbonus Silver Card holder you are entitled to a whole range of benefits such as Priority Check-in, Security Fast Lane and Exclusive Waiting Areas.

    Now, when you use your topbonus Card you will even get triple benefits! Fly between 12 May and 12 August 2015 with airberlin and you will earn triple award and status miles*. We have already earmarked your triple miles for you. All you have to do is book, fly and enjoy!
     
    Kristian og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  20. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113

Del denne side