Stopover i Doha

Poster i 'DESTINATIONER' oprettet af Erwin Lansing, 19/5/17.

  1. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Det var meget svært at modstå fristelsen, så familiens sommerferie står på en tur med QR til Tokyo. På vej hjem har vi en dag i Doha, fra kl. 05:10 til 02:20. På sådan en billig billet er det forståeligt nok ikke muligt med en gratis stopover. Men hvad skal man så lave i Doha midt i juli?

    Selvom en QR A350 er meget komfortabelt, var planen at finde et hotel, så der er en seng for hvis nu... Med en 6-årig er en pool helt klart en forudsætning. Det ser dog ikke ud til at der er nogen hoteller der tilbyder day rooms i Doha, så det kunne tyde på at booke en overnatning og en garanteret early check in.

    Er der et hotel der kan anbefales? Eller måske et forslag til noget helt andet, aftenen skal jo alligevel bruges i Al Mourjan :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Juli i Doha :eek::eek: Der er kun en ting at gøre, være INDE i et dejligt A/C nedkølet lokale. Jeg vil tro der er masser af gode tilbud (også for tidlig check-in) da Qatar sjældent er overbefolket på den årstid.......;)
     
    Henry, Nicki Lolk Sørensen, RasmusP og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. banditten

    banditten VIP medlem

    Beskeder:
    298
    "Synes godt om" modtaget:
    926
    Point:
    93
    Lufthavns hotellet har på timebasis http://hiahotel.com/, men kom endelig med et review af jeres stopover, har selv i september der har jeg bare tænkt mig at tage en af deres gratis sightseeing ture.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Yup, helt klart en *indendørs* pool, alternativt kunne det være sjovt at afprøve en afkølet swimmingpool :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Det er netop det eneste hotel på timebasis jeg fandt, og den tager vi på vej ud hvor vi kun har tid til aftensmad og søvn (og nok en tur i poolen), og det er også kun muligt at få et transitvisum i én retning (den var også billigere end QRs stopover pakke på den billige billet til "kun" 150 EUR. Per person!). Det kunne dog være lidt sjovere at komme lidt ud når vi har en hel dag på vej hjem.
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side