Få 250 CashPoints for en levering fra RetNemt.dk

Poster i 'NORWEGIAN | NORWEGIAN REWARD' oprettet af Henrik Olsen, 28/3/18.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Norwegian har lige nu en kampagne på leveringer af færdige måltidskasser fra RetNemt.dk

    Du får 250 CashPoints direkte fra din første levering og det betyder reelt at de to første kasser med måltider er gratis.

    Se og læs mere her: https://insideflyer.dk/bonustip-faa-gratis-flybilletter-naar-du-koeber-maaltidskasser-retnemt/

    Har selv bestilt og prøvet det - det er - ja - ret nemt... Jeg tror vi bliver ved med en levering hver uge, da det er rart med et måltid hvor alt er klart. Det giver så også 3% i CashPoints hver uge.
     
    Erwin Lansing og Henry "Synes godt om" dette.
  2. jtraveler

    jtraveler VIP medlem

    Beskeder:
    286
    "Synes godt om" modtaget:
    597
    Point:
    93
    Så har jeg bestilt og får første levering i næste uge :)

    Jeg skal nok give en melding på erfaringer mv. når jeg har et fornuftigt grundlag at vurdere på.:)

    Hvornår kommer CP @Henrik Olsen og kommer de af sig selv?o_O
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    De kom inden for 2-3 hverdage i mit tilfælde. Så det gik super nemt.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    asf og Henry "Synes godt om" dette.
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    Er det muligt? Hvordan forstår du denne betingelse:

    Bemærk venligst: denne kampagne kan kun bruges en gang pr. kunde og gælder kun nye kunder.
     
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    som du så, slettede jeg også mit indlæg, men du nåede, at læse det inden... men det ihvertfald modsatrettet, "per køb" = indikerer mere end en gang vs at skrive" for din første ordre"
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Af en eller anden årsag får jeg en smuk blanding af dansk og engelsk på den side, men den betingelse er der slet ikke.

    Screen Shot 2018-04-11 at 17.08.17.png
     
  8. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    Betingelsen er i Kristians oprindelige opslag
     
  9. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Ja, pointen er, at jeg ser andre vilkår når jeg går ind på siden. Når man klikker videre, er formularen dog tydeligvis udelukkende for nye kunder.

    Efter to dage sammen med en flok jurister, vil jeg nok også påstå at formuleringen "per køb" er vildledende, når det er et abonnementsprodukt der sælges, men realiteten kun er det første køb for nye kunder der tæller, men jeg må vist hellere lægge min pedant-hat tilbage på hylden ;)
     
    Henry, SophieHendriksen og Kristian "Synes godt om dette"
  10. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Enig
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. jtraveler

    jtraveler VIP medlem

    Beskeder:
    286
    "Synes godt om" modtaget:
    597
    Point:
    93
    Jeg må hellere holde hvad jeg lover :) Så kan vi også lige få den på retnemt.dk sporet og fokus på CP optjening.

    Når du tilmelder dig inde på deres hjemmeside, er det muligt at sætte flueben ved 13-14 forskellige kasser. Dette styrer hvilke retter du får mulighed for at vælge hver uge ved levering. Du skal ikke vælge, de vælger for dig - men du har mulighed for at vælge andre retter frem til kl. 07.00 dagen før.
    Endvidere er det muligt i sine indstillinger at frasige sig eksempelvis vegetarretter eller udvalgte ingredienser.
    Afslutningsvist skal du vælge hvor mange personer der skal leveres mad til. Intet af ovenstående er "bindende" og det er muligt at ændre fra uge til uge. Det vil også sige at det er muligt den ene uge at få leveret eks. kun til én og en anden uge få leveret rtil 4 dage osv - hvilket er en super lækker fleksibilitet!

    Tidsmæssigt tager tilberedningen mellem 20-40 minutter afhængig af retten, og det er forholdsvis nemt at lave.
    Retterne er velsmagende men selvfølgelig vil der være enkelte som falder udenfor engang i mellem.

    Jeg kan klart anbefale at prøve det, og hvis det ikke falder i smag så har I da optjent 250 CP.

    God weekend :)
     
    RasmusH, asf, Henrik Olsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  12. fisker10

    fisker10 Nyt medlem

    Beskeder:
    7
    "Synes godt om" modtaget:
    11
    Point:
    3
    Jeg har også overvejet det tilbud, og været i gang med at signe-up til RetNemt.

    Men hvad gør i med nøgle? Bor I i et hus?

    Jeg bor i lejlighed i København, hvor der ikke er et oplagt sted at stille det, hvis ikke man kan komme ind i opgangen.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  13. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    https://www.retnemt.dk/leveringsdetaljer.htm Ca. Halvvejs på siden. Kort fortalt sender du dem en kopi af nøglen til opgangen (ikke lejligheden!). Husk kun at skrive kundenummer og ikke også adresse i brevet. Det virkede fint med aarstiderne da vi brugte dem, så mon ikke retnemt også kan finde ud af, at stillede kasserne foran døren i opgangen :)
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side